Sunday, December 12, 2010

Min önskan om visumet för Sverige

     Ingen ger visum som dem, Sverige jag sa Sverige, Turkiskarnas hopp, vår superman Sverige jag sa Sverige, I love you, Ich liebe dich, Ministär av Sverige.
     Ni vet att Sverige äskar visum för att Turkiskar kommer till sin eget landet. Det försvårar att vi gå till ståtligt Sverige :P Jag skulle vilja att besöker Uppsala också (jag har varit i Stockholm, det var underbart !). Men jag kunde inte övertala min far om att resa till Uppsala :( Jag äskars visum för att resa till Sveriga och nu framstår det ömojligt. Jag har saknat Sverige mycket och mina vänner både turkiskar och svenskar...
    Kan nån anmoda från Ministär eller från vederbörande myndighet att sluta visum applikationen? Säga till dem att Turkiet äskar inte visum för svenskar som vill resa till Turkiet. Det är inte rättvist ! Sverige måste häva den applikationen och befria entrér med sortier för Turkiskar utan visumet. Det skulle vara trevligt :)
    Jag behöver er hjälpa ! Hör mig !
    

No comments:

Post a Comment

Before all began

Before all began
The Dudes